Kochani! Często zastanawiacie się co widzi, co czuje i jakie doświadczenia czerpie z otaczającego nas świata osoba z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym. Te warsztaty są dla Was!
11 maja 2019 (sobota): 6 wolnych miejsc
Prowadząca: Katarzyna Podstawka, studentka pedagogigi specjalnej, osoba z MPD
Miejsce: Instytut Terapii Funkcjonalnej Dzielny Miś, ul. Świętojerska 5/7, Warszawa
Dla kogo? Rodzice dzieci z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego, Fizjoterapeuci, inne osoby zainteresowane tematyką MPD
Cena: 150zł
Opis warsztatów:
Kasia Podstawka to dojrzała studentka, która osiąga świetne wyniki w nauce. Kasia wkrótce będzie pedagogiem specjalnym. Jest sumienna i skrupulatna. Jest odważna. Cierpi też na Mózgowe Porażenie Dziecięce.
Zorganizowaliśmy te warsztaty razem z Kasią w formie grupowych zajęć terapeutycznych, żeby pokazać Wam co widzi, co czuje i jakie doświadczenia czerpie z otaczającego nas świata, osoba z MPD.
Aby lepiej zrozumieć świat osób z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego przygotowaliśmy z Kasią szereg ćwiczeń praktycznych z życia codziennego: będziemy wspólnie rysować, myć ręce, ćwiczyć ubieranie się, pisać i czytać.
Przez cały czas warsztatów będzie mnóstwo przestrzeni do wymiany refleksji, pytań i dyskusji.
Warsztaty potrwają około 6 godzin. Dla komfortu Kasi musimy ograniczyć liczbę miejsc do 23 osób na każdy dzień.
Przychód z warsztatów w całości przekażemy na zakup materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu oraz przekażemy Kasi.
Program warsztatów:
10:00 – 10:10 | Powitanie i przedstawienie planu warsztatów |
10.10 – 10.30 | Ćwicznie #1: Rysowanie |
10:30 – 11:30 | Część wykładowa – samodzielność okiem osoby z MPD – doświadczenia i refleksje |
11:30 – 12:15 | Ćwiczenie #2: Jedzenie i picie |
12:-15 – 12:30 | Przerwa kawowa |
12:30 – 12:45 | Czas na wymianę doświadczeń i przemyśleń z części I-ej |
12:45 – 13:05 | Ćwiczenie #3: Mycie rąk |
13:05 – 13:30 | Ćwiczenie #4: Ubieranie |
13:30 – 14:15 | Przerwa obiadowa |
14:15 – 15:00 | Część wykładowa: Edukacja okiem osoby z MPD jako uczennicy i przyszłej pedagożki specjalnej |
15:00 – 15:20 | Ćwiczenie #5: Pisanie |
15:20 – 15:25 | Krótka wymiana refleksji |
15:25 – 15:45 | Ćwiczenie #6: Czytanie |
15:45 – 16:00 | Podsumowanie warsztatów |
Jak się zgłosić?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
11 maja 2019: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY