
Weronika Omelańczuk
Specjalista psychoedukacji
Weronika Omelańczuk zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w terapeutycznym punkcie przedszkolnym dla dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadziła zajęcia terapeutyczne grupowe oraz indywidualne, a także udzieła wsparcia rodzicom. Od ponad roku zajmuje się wprowadzaniem komunikacji wspomagającej lub alternatywnej (AAC) dla dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi. W pracy z dzieckiem najważniejsze jest dla Weroniki zbudowanie z nim relacji oraz poczucia bezpieczeństwa.
Prywatnie uwielbia słuchać muzyki Jazz oraz hobbystycznie grać na gitarze.
Doświadczenie
-
Uprawnienia Diagnostyczne Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
-
Model wykorzystywania AAC u dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi Blok I, II, III
-
Wprowadzenie do alternatywnej i wspomagającej komunikacji w pracy z osobami ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi.
-
Edukacja dzieci korzystających z alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)
-
Integracja sensoryczna
-
Wczesne wspomaganie rozwoju
-
Książka komunikacyjna w programie Boardmaker